06 april 2013

Erfgoeddag 21 april 2013 - Voordracht in Erfgoedhuis Oostduinkerke om 10:30 uur

Hallo vrienden,

Ik wens jullie allemaal uit te nodigen om eens mijn 2de hobby van dichtbij te leren kennen : Stamboomonderzoek (Genealogie).



 
Loop je ook al een tijdje met het idee eens te starten met een stamboom van je eigen familie ?  Dat is dit misschien een warmmakertje of het duwtje in de rug die je nodig hebt.

Ik en de andere leden van ons bestuur van de Familiekunde Vlaanderen afdeling Westkust VZW, nodigen jullie uit om eens een inleiding tot deze kennis bij te wonen op zondag 21 april 2013 om 10:30 uur.  Een voordracht in kader van de Erfgoeddag van dit jaar.

Dit kreeg als titel : 'HOE MAAK IK MIJN STAMBOOM OP ?'



 

Tot de 21ste april ? Ik zal er alvast zijn !
 
Wens je nog meer te ontdekken over onze vereniging en zijn activiteiten ?  Ga dan vlug naar http://www.familiekunde-westkust.be/
 

Geen opmerkingen: