15 april 2014

Herinnering : Inzameldag op Paasmaandag 21 april 2014 te St-Joris

Hallo vrienden,

Ik wil jullie eraan herinneren dat de inzameldag nu maandag as, paasmaandag 21 april 2014 doorgaat in Akkerwinde te Sint-Joris op het Sint-Jorisplein.

Tussen 10 en 16 uur zal ik aanwezig zijn. 

 
Jullie hebben nog eventjes de tijd om zolders en kasten na te kijken op zoek naar al wat kan dienen om mijn archief over Sint-Joris te vervolledigen.
Heb je foto's die je wil laten inscannen, noteer dan alvast wie er op staat en wanneer of waar ze genomen is.

Het is de bedoeling dat ik alles nadien inscan en ze je later terug bezorg.
Moet je het niet meer terug hebben, laat het me ook zeker weten. Dan zorg ik dat het goed bewaard wordt

Bidprentjes en Rouwbrieven zullen een onderkomen vinden in onze afdeling Familiekunde Vlaanderen regio Westkust .  Deze afdeling heeft een onderkomen in het Erfgoedhuis te Oostduinkerke.  Van heinde en ver komen bezoekers naar ons centrum om gegevens van familieleden uit onze regio op te zoeken.  In ons centrum kunnen ze allerlei kopies van bidprenten en rouwbrieven raadplegen...Ik zit namelijk ook in het bestuur van deze afdeling.

Foto's kunnen - indien gewenst -  op  Westhoek verbeeldt  geplaatst komen.  Hoe dit er dan uitziet kun je hier alvast bekijken.

Ik zie er al naar uit.

gr,
Chantal
T 058 51 98 08 - chantal.loones@telenet.be

Geen opmerkingen: